My Big Sister: Remastered
VERHAAL Maak kennis met Luzia, een sarcastisch twaalf jaar oud meisje met een goed gevoel voor humor. Als je gelooft wat ze vertelt, dan is My Big Sister een van bovenaf gezien avonturenspel over twee zussen die proberen een vervloeking van Sombria te verbreken. "My Big Sister" is een vervolg op "Ashina: The Red Witch" en je zult veel referenties naar beide games tegenkomen. GAMEPLAY Bestuur Luzia en verken een fantasy-wereld vol geesten, spoken en andere onnatuurlijke monsters, terwijl de zussen proberen om de vloek te verbreken zodat ze naar huis kunnen gaan. Zoek voorwerpen om eenvoudige puzzels op te lossen en praat met personages om meer te weten te komen over het verhaal achter zowel "My Big Sister" als "Ashina: The Red Witch". In de diverse hoofdstukken van My Big Sister moet je verschillende puzzels oplossen en specifieke voorwerpen vinden om verder te komen in het verhaal, maar haast je vooral niet. Er zijn een heleboel geheimen en meerdere eindes, dus je hebt genoeg te doen om ervoor te zorgen dat je de afloop krijgt die Luzia, Sombria en Ashina verdienen. WAT KUN JE VERWACHTEN IN DE REMASTER My Big Sister is helemaal opnieuw opgebouwd om je een spannende nieuwe spelervaring te bieden die wel trouw is aan het origineel. De vreemde wereld die Luzia en Sombria verkennen, bevat nu prachtige pixelart-omgevingen, flitsende animaties en een complete make-over van alle personages. De nieuwe beelden zijn ook voorzien van een geheel nieuwe soundtrack om je nog meer in het verhaal te trekken. Deze elementen, samen met de boeiende verhaallijn, zullen je meevoeren op een intrigerende achtbaanrit over zusterliefde en avontuur. KENMERKEN VAN DE REMASTER Een nieuw verhaal dat trouw blijft aan het origineel en tegelijkertijd meer connecties toevoegt met de prequel, "Ashina: The Red Witch." Geheel nieuwe pixelart-vormgeving, waaronder omgevingen, sprites, animaties en portretten, om je nog meer te betrekken bij deze vreemde maar schitterende wereld. Een geheel nieuwe, originele soundtrack! Deze behoudt de essentie van de originele geluiden maar bevat ook orkestrale muziekstukken die je emoties stimuleren en de game tot leven brengen.