MXGP PRO
De officiële game van het motocrosskampioenschap is terug!Download MXGP PRO en beleef alles zelf in MXGP als een pro. Stel je motor af als een monteur en sleutel aan de ophanging, remmen of het acceleratievermogen om je bike uniek te maken. Experimenteer met de nieuwe PRO-physics tijdens het racen en geniet van de vrijere gameplay, dankzij het nieuwe gedrag van zowel motor als coureur. Oefen in de Compound, een vierkante kilometer aan baan waar je op verkenning kunt gaan en tegen de AI kunt oefenen. Via 30 uitdagingen krijg je alle technieken onder de knie! Speel het speltype Career met een door jou gemaakte coureur en begin in de MX2-categorie. Zorg ervoor dat je steeds bekender wordt, teken contracten met steeds prestigieuzere sponsors en word MXGP-kampioen. Alle officiële circuits en coureurs uit het seizoen van 2017 wachten op je! Klaar voor de uitdaging?