MXGP 24 - Flexair Energy
Na een pauze van drie jaar is de officiële game van de MXGP terug. Alle officiële motoren en 20 banen van de kalender van 2024 laten je het kampioenschap compleet ervaren. Speel als je favoriete coureurs, zoals Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux en Andrea Adamo in de MXGP- en MX2-categorie. Je hebt keuze uit meer dan 50 coureurs, onder meer uit de officiële teams zoals Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic en Beta MRT. Dankzij de uitgebreide carrièremodus ga je helemaal op in het kampioenschap. Manage de ontwikkeling van je team, rooster en rivaliteiten. Begin als amateurcoureur, zorg dat je gerekruteerd wordt door een MX2-team en behaal in de MX2 topresultaten om geselecteerd te worden voor een MXGP-team. Door vrij te rijden in het trainingsgebied van 4 km² kun je je techniek verbeteren en je motor uitproberen op zes circuits en verschillende typen terreinen. MXGP is een realistische game die dankzij geavanceerde fysica een intens rijgevoel biedt, en de gebruiksvriendelijke besturing helpt beginners snel op weg. En competitief ingestelde spelers kunnen in het in het online multiplayer-speltype opnemen tegen de beste coureurs ter wereld.