MX vs ATV Legends: Throwback Tracks
Ga de strijd aan op 7 bij fans populaire banen uit MX vs ATV Reflex, Alive, Encore, Untamed en Unleashed! Alle banen hebben verbeterde graphics, omgevingen waar je vrij kunt rondrijden plus extra scenario's voor overdag en regenachtig weer! De banen worden de komende weken geleidelijk ontgrendeld.