MX vs ATV Legends - 2025 Kawasaki Loyalty Bundle
Til je races naar een hoger niveau met de Kawasaki 2025-bundel! Deze bundel bevat alle 8 voertuigen van Kawasaki, zodat je toegang hebt tot de hele selectie om elke baan te veroveren! Of je nu houdt van snelheid, kracht of wendbaarheid, dit pack heeft het perfecte voertuig voor jou!