Multiplayerkaartenbundel: Elemental
Zijn jij en je vrienden opgewassen tegen de elementen in deze multiplayerkaartenbundel voor Sid Meiers Civilization Revolution? Bevat de kaarten Fiery Axis, Starfish, Oasis World en Invasion USA.Fiery Axis: Kun jij tegen de hitte van Fiery Axis? Deze Elemental-kaart is gevormd als het Firaxis-logo. Vaar door zee-engten en vecht op zee.Invasion USA: Op deze Elemental-multiplayerkaart bestorm je de kust van Noord-Amerika. Lever strijd van de noordpool tot de hitte van Mexico.Oasis World: Maak je borst nat voor deze Elemental-multiplayerkaart. In de dorre woestijn vecht iedereen om de oasen. Starfish: Deze Elemental-multiplayerkaart daagt je uit voor een alles-of-niets-gevecht om het strategisch gelegen centrum.