Ms.PAC-MAN
Ms. PAC-MAN van Namco is een van de populairste videogames in de geschiedenis! Weet je nog hoeveel tijd je doorgebracht hebt met spoken te ontwijken en pillen op te eten? Beleef het allemaal weer met de koning van de amusementshal!