Mortal Shell II Open Beta
WELKOM BIJ MORTAL SHELL II De Mortal Shell II Open Beta geeft toegang tot de eerste uren van het volledige spel, beginnend met de Proloog en verder met een eerste gedeelte van de open wereld. Spelers beginnen aan de Harbinger-reis en bezitten gevallen Shells . Ze ontdekken een eerste gebied van de open wereld. Onderweg kun je beacons opruimen, optionele kerkers verkennen, de strijd aangaan met verborgen minibazen en uitdagingen oplossen om vervolgens verder gaan naar Magdelena, the Lady of the Woods. OVERNEMEN VAN VOORTGANG Speel de Mortal Shell II Open Beta om The Flayed Harbinger te ontgrendelen, een exclusieve cosmetische beloning die je na lancering kunt claimen in het volledige spel. Spelers die verder raken dan de Marrow Keep ontgrendelen ook de mogelijkheid om de Proloog over te slaan in het volledige spel. Om de balans van de volledige release te bewaren, wordt bètavoortgang niet volledig overgenomen. Valuta, wapens, Shells, verzamelvoorwerpen en andere items die worden ontdekt tijdens de Open Beta worden gereset op het moment van lancering. STA OP, HARBINGER Word wakker als de Harbinger, een in een profetie aangekondigd wezen dat is gestuurd om de blessed Ova of the Undermether terug te winnen van de fanatiekelingen en gruwelen die nu haar ongeboren nakomelingen bewaken. In de Open Beta kunnen spelers Tiel, the Acolyte, één van Mortal Shell II’s acht speelbare Shells ontdekken. Zoek zijn restanten, neem bezit van zijn lichaam, ontdek zijn aangeboren vermogens en de geheimen die in hem verborgen liggen.