Monster Sanctuary
Monsters temmen in een metroidvania. Verzamel, train en bevecht monsters in een prachtige pixelwereld. Kies een bovennatuurlijk hulpje en treed in het voetspoor van je voorouders om een Monster Keeper te worden en het Monster Sanctuary te redden. Beleef een onvergetelijk avontuur en gebruik de krachten van de monsters die je verzamelt, en het team dat je opbouwt, om verder te komen in de immer groeiende wereld. Tijdens je missie om de ultieme Monster Keeper te worden, ontrafel je een mysterie dat de vrede tussen de mensen en de monsters bedreigt. Verken een door metroidvania's geïnspireerde wereld. Met de krachten van je monsters kun je de wereld verkennen en vergroten. Hak lianen door, beuk muren kapot en zweef over afgronden met behulp van je monsterlijke vrienden. Stel een team samen. Broed allerlei verschillende monsters uit, verzamel ze en train ze om een team samen te stellen. Elk monster heeft unieke skills die een goede aanvulling zijn op je team. Lever tactische 3v3-gevechten. Haal alles uit je offensief door strategisch te plannen en bouw combo's op door je aanvallen te stapelen. Blijf zoeken naar de beste combo om de zeldzaamste monstereieren te vinden! Vecht tegen Monster Keepers uit alle hoeken van de wereld! Ga de rechtstreekse confrontatie aan en test je skills online tegen andere spelers! Verzamel en train monsters, maximaliseer hun skills en daag vriend en vijand uit voor een epische strijd waarin jouw monsters aan het langste eind trekken.