MONOPOLY PLUS
Het is MONOPOLY voor een nieuw tijdperk! Speel het klassieke spel en kijk naar het bord tot leven komen! Een volledig 3D stad in het midden van het bord levens en evolueert als je speelt. Speel de manier waarop u wilt, de regels te veranderen en aan te passen aan uw speelstijl. Gebruik de Speed ​​Die voor een sneller spel of kiezen uit een catalogus van de top 6 huisregels. Winnen of verliezen, het spel kun je te nemen en weer te geven foto's op belangrijke momenten voor een versterkte sociale game-ervaring. Monopoly PLUS verhoogt het klassieke spel naar een nieuw niveau!