Modified Monsters Car Pack
Deze verzameling voertuigen passen als een tang op een varken, maar ze zijn alle vijf helemaal te gek! Jaag angst aan met de gekke monstertruck of ga het slagveld op met een volledig beladen military pick-up! Laat het rubber branden met de dragster of haal hilarische trucs uit met de mini racing car! Ten slotte kun je het varkentje wel even wassen met de pig car! Dit DLC-pack is ook onderdeel van de Season Pass.