Mob Control: Triple Backup
Met deze DLC ontgrendel je: - een nieuwe Triple cannon die drie mobs tegelijk afvuurt! Het is zo krachtig en snel dat het een vergunning zou moeten vereisen - nieuwe Soldier mobs die een enorme kracht en gezondheid hebben en tegelijkertijd een goede bewegingssnelheid - een nieuw Mass Abduction ultimate dat vijandelijke mobs ontvoert! - extra 10 booster packs met kaarten - extra 30000 munten om te besteden aan het upgraden van je kaarten in het arsenaal Lanceer je nieuwe mobs en kanon, bouw een gigantisch leger op, en wanneer het moeilijk wordt, gebruik dan je nieuwe ultimate om de vijand af te maken!