Mob Control: Champions
Met deze DLC ontgrendel je: - nieuwe Knight mobs die vechten met de kracht van vele Normie mobs dankzij een grote hoeveelheid gezondheid en kracht - een nieuwe Explodon kampioen met de primaire vaardigheid Jump & Crush en de gebiedsvaardigheid Final Boom - een nieuwe Rocket Barrage ultimate die je vijanden met bommen vernietigt! - extra 12 booster packs met kaarten - extra 25.000 munten om te besteden aan het upgraden van je kaarten in het arsenaal Lanceer je nieuwe mobs, bouw een gigantisch leger op, en als het moeilijk wordt, gebruik dan je nieuwe ultimate om de vijand af te maken!