MK1: Quan Chi
Quan Chi, een demon van het Netherrealm, heeft zich gespecialiseerd in zwarte magie om de doden naar zijn hand te zetten. Deze meester van de donkerste toverkunsten uit de Netherrealm werkt nu samen met Shang Tsung om de werelden te veroveren. Hij laat zich door niets of niemand tegenhouden. Dit pack bevat het speelbare personage Quan Chi en alle nieuwe movesets.