MK1: Noob Saibot
Haviks perfecte handlanger Noob Saibot zal pas rusten als alle vormen van autoriteit zijn uitgewist en alleen Khaos nog heerst. Dit pack bevat het speelbare personage Noob Saibot en alle nieuwe movesets.