Minigun-wapenbundel
Primair vuren is volledig automatisch. De loop draait enkele seconden voordat het vuren begint. Geluk wordt gemeten in schoten per minuut. Minigun ontworpen voor het Commando-voordeel heeft 5 unieke skinvarianten.