Minecraft: SpongeBob-biomen
Zijn jullie er klaar voor, kinderen? De onderwaterwereld van SpongeBob is nu een Minecraft Dynamic World waar elk bioom opnieuw wordt afgebeeld met aangepaste generatie! Bezoek Jellyfish Fields, Bikini Bottom, Kelp Forest & meer. Eet Krabby Patties, berijd zeepaardjes, gebruik spatels om te vechten en maak je eigen Krusty Armor! Hang rond met bekende SpongeBob-personages en neem het op tegen de Vliegende Hollander!