Minecraft: Hoe tem je een draak
Ontdek Toothless en andere geliefde draken in je Minecraft Worlds! Word een drakenrijder met deze Add-On gebaseerd op Universal Pictures' live-action remake van DreamWorks Animation's How to Train Your Dragon. Stijg op in de lucht, leer de persoonlijkheid van elke draak kennen en bouw een band met ze op om unieke vaardigheden te ontgrendelen. Ga op een iconisch avontuur met je nieuwe draak!