Minecraft: De Smurfen
Stap in de wereld van de Smurfen! Gargamel veroorzaakt problemen en het is aan jou om de dag te redden. Red gevangengenomen Smurfen, wees Gargamel te slim af in een toverdrankgevecht, test je stealth tegen Azrael en sprint door parkour-uitdagingen. Verken het Smurfendorp en ontmoet iconische personages zoals de Grote Smurf, de Smurfin en de Grote Smurf.