MG3 Shredder-wapenbundel
Maai tegenstanders kogel voor kogel neer of splits ze met alt-vuur om het plezier van volledig automatisch vuren te verspreiden. Het lichte machinegeweer MG3 Shredder is ontworpen voor het Commando-voordeel en heeft 5 unieke skinvarianten.