Metro Exodus - The Two Colonels
Vlak onder het aardoppervlak, onder de dode stad Novosibirsk, is kolonel Khlebnikov op weg naar huis om zijn zoon Kirill te zien op nieuwjaarsavond. Maar het gaat niet goed met de bewoners. Het slijm verteert de tunnels, de mutanten vallen steeds vaker aan en het kostbare 'groene goedje' dat bescherming biedt tegen de straling wordt schaars. Als men dit wil overleven, moeten de leiders drastische maatregelen nemen… Volg de reis en belevenissen van Khlebnikov tijdens de laatste dagen in Novosibirsk, die een jaar later door kolonel Miller worden onderzocht. In dit nieuwe, lineaire hoofdstuk staat je de klassieke verhaalgameplay van de Metro-serie te wachten. Gebruik een gloednieuw wapen, de dodelijke vlammenwerper, en verken de claustrofobische omgevingen waarin de spanning voelbaar is.