Metro Exodus - Sam's Story
Sam, een van de soldaten van de Spartaanse Orde, verlaat de Aurora en gaat op zoek naar een manier om weer naar zijn familie in Amerika terug te gaan. Hij komt aan bij wat er nog van Vladivostok over is. Spelers gaan met Sam op weg door dit landschap en maken een gloednieuwe reis door de woestenij van het post-apocalyptische Rusland.