Metal: Hellsinger Demo
The Beat of Vengeance Speel als The Unknown, zonder stem maar vol wraaklust. Vernietig hordes demonen in de meest woeste domeinen van de Hel, en ga het ultieme gevecht aan met niemand minder dan The Red Judge. Metal: Hellsinger is een ritmische FPS. Schiet op de maat om de game optimaal te spelen. Hoe meer je je aan het ritme houdt, hoe intenser de muziek en de verwoesting die je veroorzaakt. Een voorproefje van de Hel In deze demo baan je je al vechtend een weg door Stygia met behulp van demonische wapens zoals Paz de schedel, je zwaard, pistolen en een shotgun. Elk wapen heeft unieke eigenschappen. Voel het bonkende genoegen van het afslachten van demonen op het ritme van speciaal gemaakte muziek, gespeeld door Mikael Stanne van Dark Tranquility en Alissa White-Gluz van Arch Enemy. Een stapel metal-iconen en een legendarisch verhaal In de volledige game beschik je over een grote groep van metal-iconen, zoals Matt Heafy (Trivium), Randy Blythe (Lamb of God) en Tatiana Shmailyuk (Jinjer). Speel de demo en bereid je voor op een episch verhaal, ingesproken door de bekroonde acteur Troy Baker. Beklim vervolgens de klassementen of daag je vrienden in de volledige game uit om je score te verbeteren in het speltype Challenge mode.