Mega Man X
Sigma en zijn rebellen zijn terug en je kunt ze maar beter niet dwarsliggen! Duik in het avontuur met deze officiële Mega Man-wereld, geïnspireerd op het origineel van Capcom. Gebruik Mega Mans arsenaal van 9 wapens om een leger vijanden te bestrijden terwijl je je een weg baant door iconische levels en epische bazen verslaat! Vibe op de originele Mega Man X-soundtrack en pronk met de klassieke Mega Man-skins die inbegrepen zijn.