Meet Your Maker: Sector 2 Arsenal Pack
Het Sector 2 Arsenal Pack van Meet Your Maker voegt een berekenende Custodian en een wrede nieuwe guard toe aan je arsenaal. Diep in de verlaten Arctische woestenij ligt het Shattered Peak Sanctuary, de thuisbasis van de nieuwste dodelijke ontwikkelingen op het gebied van technologie en klonen. Gehavend door verstikkende sneeuwstormen en geconfronteerd met eindeloze isolatie namen angst en paranoia snel toe. Custodian en Advisor keerden zich tegen elkaar in een totale oorlog die de voormalige onderzoeksfaciliteit reduceerde tot een met bloed bespatte nachtmerrie. Hun dodelijke creaties kunnen nu door jou worden gebruikt. Het Sector 2 Arsenal Pack bevat: 1 CUSTODIAN: - Overseer De Overseer bezweek aan paranoïde waanideeën en fuseerde haar zenuwstelsel met het prototype van een Fortalis Suit, waardoor ze unieke vaardigheden en aanzienlijk veel kracht kreeg. - Spring en glij: In combinatie met het Overseer-pak kun je met de Slipstreamer Biolink langzaam glijden na het springen, gevaar mijden en ondertussen toch aanvallen of verdedigen. - Zichtbaar Harvester Path: De Pathfinder Biolink versterkt de hallucinaties van de Overseer en onthult het Harvester Path, zodat Raiders nooit meer verdwaald zullen raken in een Outpost. - Verken de omgeving: De Scavenger Biolink helpt Raiders de locatie van Forsaken Tombs en andere bronnen te herkennen door ze in de hele omgeving te markeren. 1 GUARD: - Assassin De Assassin is een angstaanjagende jager die op stealth vertrouwt om zijn doelwit in een hinderlaag te lokken. - Meester van stealth: De Assassin blijft bijna onopgemerkt totdat hij zijn verwoestende aanval ontketent. Raiders zullen goed moeten letten op de visuele vervorming en de geluiden die ontstaan door de bewegingen van de Guard. - Geen valschade: Builders kunnen creatief worden, omdat deze Guard niet wordt beïnvloed door valschade, wat betekent dat hij vanaf elke hoogte kan vallen om nietsvermoedende Raiders te doden. - Een bestraffende sprintaanval: Bij een aanval maakt de Assassin een middellange horizontale slag die moeilijk is te ontwijken.