Medieval Dynasty - Echoes of Nature
Breid je wereld uit met de nieuwe DLC Echoes of Nature De Echoes of Nature-DLC voegt een scala aan decoratie-opties voor buiten toe, en is gericht op natuurlijke elementen en variatie voor ieder seizoen. De DLC bevat nieuwe soorten bomen, struiken, heggen en stenen, die je in de omgeving kunt plaatsen. Deze toevoegingen zijn ontworpen om op te gaan in het landschap, en een harmonieuze toevoeging te vormen. Je kunt stille plekken bouwen: een pad geflankeerd door heggen, een vijvertje verborgen tussen de rotsen, wilde rozenstruiken die baden in het ochtendlicht. Of laat de omgeving z'n ding doen; kastanjebomen in de herfst met hun gele bladeren, of winterharde bomen, hun groene takken bedekt met sneeuw. Verandering neemt z'n tijd, maar niets blijft ooit hetzelfde. Kies jonge bomen uit het aanbod van de verkoper, plant ze waar je denkt dat ze goed staan, en je zult zien dat de omgeving langzaam een ander karakter krijgt. Belangrijkste kenmerken Nieuwe bomen en struiken Verrijk de omgeving met een plantenselectie. Van stevige, winterharde flora die het hele jaar hun kleur behouden, tot bloeiende wilde rozen, majestueuze kastanjebomen en struiken met vrolijke gele bloemen; je omgeving zal vol kleur en leven zijn. Seizoenstransformatie Iedere plant en natuurlijke decoratie reageert op de wisseling van de seizoenen. Zie de knoppen in je struiken, hoe ze in de zomer tot bloei komen, hoe hun bladeren in de herfst van kleur veranderen, en hoe ze in de winterse kou rustig wachten tot het lente wordt. De tijd verstrijkt en je tuin transformeert; een weerspiegeling van de schoonheid en het ritme van de natuurlijke wereld. Nieuwe decoratieve elementen Een balancerende steen geeft een stille structuur, terwijl een rotsvijver met minieme moeite beweging en textuur toevoegt. Dit zijn maar een paar voorbeelden, maar er zijn nog zat andere natuurlijke elementen die je tuin omtoveren in iets dat bij jouw stijl en ruimte past. Hoe het werkt Tuinieren was nog nooit zo makkelijk – of zo immersief. Bezoek een verkoper in de buurt om jonge bomen en struiken te kopen, en plaats ze waar je maar wilt in de omgeving. Zet bomen zo neer dat ze een bankje van wat welverdiende schaduw voorzien, gebruik heggen om een doolhof aan te leggen in je tuin, of zet te pas en te onpas bloeiende struiken neer op je land, om wat kleur toe te voegen aan plekken die daar behoefte aan hebben. Deze DLC bevat natuurlijke kenmerken, zoals stenen, vijvers en planten, en geeft je meer manieren om een tuin te ontwerpen die bij jouw ruimte en smaak past. Van een zorgvuldig geplande tuin tot een meer organische aanpak; deze toevoegingen laten aan jouw de keus.