Medieval Defenders
Verdedig je voorouderlijk kasteel – laat de indringer zien wie de meester is! Bouw torens, bespaar geld, train je spreuken en je vijand zal worden overwonnen. De middeleeuwen waren een donkere tijd. Elke buurman wil inbreuk maken op de gronden waarvan u rechtmatig eigenaar bent. Geef je vijanden geen reden om te denken dat je zwakker bent dan zij! Verdedig je kasteel tegen de invallen van je oorlogszuchtige buren! Je hebt kanontorens, geld, effectieve spreuken en je eigen strategische redenering tot je beschikking! 40 niveaus met verschillende moeilijkheidsgraden, unieke eenheden en 12 soorten torens en gebouwen. Het verloop van de strijd hangt alleen van jou af!