ME3: Groundside Pack
Kun jij de Reapers weerstaan? Geef je solocampagne meer vuurkracht met de Striker- en Typhoon-aanvalsgeweren, het Piranha-jachtgeweer, het Acolyte-pistool en het Kishock-harpoengeweer, plus twee gloednieuwe wapens: het Venom-jachtgeweer en het Executioner-pistool!