Een ongemakkelijk verbond tussen Shepard en Aria geeft de aanzet voor een dodelijk kat-en-muisspel om Omega te heroveren op Cerberus. Hoe ver ga jij om Omega te heroveren, nu je moet vertrouwen op Aria's unieke kennis over het station en je wordt geconfronteerd met haar wraaklust?