Mass Effect 3: From Ashes
Ontdek verloren geheimen uit het verleden en werf het Protheaanse teamlid in The Prothean Pack. Inclusief een nieuwe gastrol voor elk teamlid! OPMERKING: Collector's Editions van Mass Effect 3 bevatten een code voor deze content.