Laat de hel uitbreken met het Firefight Pack! Firefight voegt zeven wapens toe voor de solocampagne: de Indra- en Krysae-sluipschuttergeweren, de Reegar-karabijn, het Harrier-gevechtsgeweer, de Geth SMG plus de gloednieuwe Blood Pack Punisher SMG en het Adas Anti-Synthetic geweer!