Mass Effect 2: Arrival
Een deepcoveragent wordt vermist in de Batariaanse ruimte, een paar dagen nadat hij sluitend bewijs heeft gevonden van een dreigende invasie van de Reapers. Shepard moet naar de rand van het heelal reizen, de agent van de Alliance redden en de waarheid achter de Arrival ontdekken. Krijg toegang tot nieuw onderzoek en drie nieuwe trofeeën in deze cruciale missie voor Mass Effect 2.