Mashup Toy Story
Maak de speelgoedkist open! Woody, Buzz, Bo-Peep en nog veel meer van je favoriete speelgoed komt tot leven in deze oversized mashup gebaseerd op alle Toy Story-films! Op naar de sterren, en daar voorbij! Alleen beschikbaar voor Minecraft (2017), niet compatibel met Minecraft: Xbox One Edition (2014).