Marfusha
Speel als Marfusha, een poortwachter in een dystopische wereld, weergegeven in 2.5D pixel art, en bescherm de stadspoort tegen de invasie van de vijand. Je wordt beloond voor elke dag die je overleeft, maar je zult steeds meer belastingen moeten betalen tot je bijna niet meer genoeg hebt om van te leven. Met je magere inkomsten zul je upgrades, uitrusting en collega's moeten betalen. De vijand wordt met de dag sterker, en je weet niet wanneer ze je te machtig zullen worden. Elke ochtend kun je één kaart uit drie kiezen om te kopen. Er zijn in totaal meer dan 70 kaarten met wapens, collega's, upgrades en willekeurige gebeurtenissen. Kies zorgvuldig waar je je geld aan uitgeeft en maak Marfusha en haar collega's sterker, terwijl je ook zorgt voor de juiste uitrusting om de vijandige aanvallen te kunnen weerstaan. Met het verstrijken van de tijd wordt de belastingdruk steeds zwaarder, maar je krijgt ook meer opties voor uitrustingen, en je ontmoet nieuwe bondgenoten. Vecht samen met je collega's en kweek vertrouwen, daarmee speel je nieuwe verhaallijnen vrij. Houd vol en weersta de eindeloze invasies en leer welke leugens er verscholen liggen achter de slopende strijd van deze meiden. Test je grens met de moeilijke Uitdaging Modus! - Speel als karakters die je ontmoet in de Hoofd Modus - Gebruik nieuwe spannende kaarten die je alleen in de Uitdaging Modus kunt vinden! - Zie speciale gebeurtenissen door de juiste combinatie van karakters te vinden - Neem het op tegen andere spelers van over de hele wereld en zie wie het langst kan overleven Opmerking: Bij de console versie wordt het artbook meegeleverd.