Malakhim Hero
Speel als Kython de Malakhim, een mysterieuze moordenaar van onbekende herkomst. Gebruik krachtige bloedmagie om het verzet te versterken en Ancaria te beschermen. Dit pakket bevat Kython de Malakhim als volledig speelbaar personage.