Lost Lands X
“Lost Lands X” is een avonturenspel in het genre Verborgen Voorwerpen, met veel minigames en puzzels, onvergetelijke personages en ingewikkelde opdrachten. De plotselinge waanzin van een oude vriend uit de Lost Lands dwingt Susan, die al lang met pensioen is, om terug te keren naar haar oude avonturen. Susan Shepard heeft al lang besloten dat ze klaar is met het reizen naar de Lost Lands en is gaan schrijven. De recente gebeurtenissen in de Lost Lands hebben daar echter anders over beslist. Susans beste vriend Folnur is gek geworden en heeft de oude Maaron vermoord! Wat is er veranderd in Folnur? Wie of wat heeft deze veranderingen geforceerd? Deze keer zal Susan een probleem moeten oplossen dat niet van universeel belang is, maar wel belangrijk voor haarzelf. Susan zal opnieuw teruggaan in de tijd om de redenen voor wat er gebeurd is te begrijpen. Onderweg ontmoet ze oude vrienden die zich verenigen in een team. Er zal echter een oude vijand opduiken, van wie Susan nooit zal vermoeden dat hij terugkeert. Alle puzzels uit het verleden en het heden komen samen in dit plot! - Keer opnieuw terug naar de Lost Lands als Susan de Krijger! - Ontrafel het mysterie van de waanzin van de oude vriend en help zijn demonen te verslaan! - Bezoek de Halfling Fair! Misschien vind je op deze onverwachte plek wel hulp om je problemen op te lossen. - Los leuke en logische, makkelijke en moeilijke, snelle en lange puzzels op om verder te komen in het verhaal! - Ga weer terug naar het verleden! De bron van de huidige catastrofe ligt in het verleden.