Lost Judgment Digital Deluxe Edition
Koop de Lost Judgment Digital Deluxe Edition en ontvang de volgende in-game-content: -Lost Judgment basisgame -Detective Essentials Pack -School Stories Expansion Pack ONTHUL DE WAARHEID Als een veroordeelde politieagent de locatie van een moordslachtoffer onthult, wordt privédetective Yagami erbij geroepen om opnieuw te kijken naar een onmogelijke zaak over twee misdrijven die tegelijkertijd plaatsvonden. Maar naarmate de slachtoffers zich opstapelen en Yagami de waarheid achterhaalt, moet hij kiezen tussen het verdedigen van de wet of het zorgen voor gerechtigheid. Lost Judgment komt van dezelfde studio die de Yakuza-serie produceerde. In dit spel worden elementen van speurwerk, noir-vertelling en actiegevechten verweven in één mysterieuze thriller. Laat je detectivekunsten los in de straten van Japan en verdedig degenen die de wet niet kan beschermen. SPEURWERK VOL ACTIE Gebruik Yagami's vele privédetectivetrucjes om aanwijzingen te vinden. Van hi-tech gadgets, waaronder drones en afluisterapparaten voor sociale media, tot ouderwetse detectivemethoden als het beklimmen van gebouwen en verdachten volgen door de stad. Er is geen beter bewijs dan het op heterdaad betrappen van een verdachte. FREEFORM-GEVECHTEN Meester Yagami's uitzonderlijke martial arts-technieken vol combo's bieden hem controle over elke situatie, van groepshinderlagen tot man-tegen-mangevechten. Maak straatgevechten nog beter met verkeerskegels, verkeersborden, fietsen en meer, en pas elke stijl aan met vaardighedenschema's. DIEP UNDERCOVER Ga undercover op een lokale middelbare school als clubadviseur om een mysterieuze stijging van de criminaliteit in verband met de zaak te onderzoeken. Word lid van de dansclub, waar je meebeweegt op het ritme; de robotclub, waar je met je vindingrijkheid de ultieme Yagami-bot bouwt; een boksschool, waar je je met sterke tegenstanders moet meten; en een motorbende, waar illegaal racen de enige manier is om respect te verdienen. GA DE STRAAT OP Terwijl je de open steden Kamurocho en Ijincho uitkamt vanwege de zaak kun je even tot rust komen en de unieke cultuur van deze steden proeven in bars en andere hotspots van het nachtleven. Het kan de moeite waard zijn om een nevenzaak aan te nemen en hulpbehoevende bewoners te helpen, je weet immers nooit wie welke kaarten in handen heeft.