Lonely Mountains: Downhill - Riley's Return
Fiets onbekend terrein binnen en verken het verloren parcours van Mount Riley in deze gratis DLC. Toon je skills in nieuwe uitdagingen om de gloednieuwe aanpassingsset op basis van het element aarde vrij te spelen Met Riley’s Return beleef je een nieuw avontuur in de Lonely Mountains.