LocoCycle
I.R.I.S., de moordende motorfiets met ervaring in de vechtkunsten, is zich bewust geworden van wat ze is en vlucht dwars door Amerika naar de vrijheid. Haar enige bondgenoot is de mecanicien Pablo. Hij wordt letterlijk meegesleurd in haar avontuur doordat zijn broekspijp blijft hangen in haar chassis. Ze worden achternagezeten door de psychopathische motorfiets S.P.I.K.E. en een internationaal wapenkartel, dus de kans dat I.R.I.S. en Pablo het halen is klein. Maar ze rijden voor 'Amerika en de vrijheid', dus wat kan er misgaan? De downloadbare versie van het spel ondersteunt Engels, Frans, Italiaans, Duits, Spaans en Portugees.