Little Strays
Speel als een onverschrokken zwerfkat in een stad die uit elkaar valt, waar elke dag een strijd om te overleven is. Verlaten pakhuizen en stille straten verbergen gevaren en hulpeloze kittens. Zoek naar voedsel, red de verloren, en bescherm de kwetsbaren. In een stad waar elke hoek een uitdaging vormt, zijn jouw instinct en zintuigen je grootste wapens. Luister naar het gefluister van de stad, vertrouw op je poten, en doe alles wat nodig is om de bange te leiden naar veiligheid. In splitscreen-modus neem je het op tegen een vriend — wie redt de meeste levens? Word de held waar de hele stad over miauwt.