Little Nightmares III - Demo
Waag je in de onheilspellende en sfeervolle wereld van Little Nightmares III in deze gratis te spelen demo van het eerste gedeelte van de game: de Necropolis. Het verhaal van Little Nightmares III staat op zichzelf. Je hoeft de voorgaande delen niet gespeeld te hebben, maar wie dat wel heeft gedaan, ontdekt wellicht verontrustende echo's uit het verleden. Speel als Low en Alone, de twee beste vrienden die vastzitten in The Spiral: een groep dystopische, door waanbeelden vervormde landen. Om te ontsnappen moeten ze op elkaar vertrouwen en overleven in een wereld waar niets is wat het lijkt... terwijl een grotere dreiging toekijkt vanuit de schaduw. Voor het eerst in de reeks kun je met een vriend(in) die hetzelfde systeem gebruikt samen spelen in de online coöp. Of speel in je eentje met een AI-metgezel. Deze demo geeft je een voorproefje van 30 minuten van de gespannen, filmische sfeer van de game. Vind je weg door beklemmende omgevingen, bedenk slimme manieren om vallen te vermijden en overleef een huiveringwekkende ontmoeting met de Monster Baby, een groteske bewoner die je met één blik in steen kan veranderen. Alle voortgang in de demo staat op zichzelf en is niet overdraagbaar naar de volledige game.