Little Kite
Little Kite is een point-and-click verhaalgestuurd avontuur. De game belicht de problemen van een worstelende familie, waarin de ene persoon het heeft opgegeven en de ander probeert fouten uit het verleden te corrigeren. De hoofdpersonen zijn Mary en haar zoon Andrew. Na de dood van haar man trouwde Mary voor de tweede keer, met Oliver, in een poging een volwaardig gezin voor haar zoon te creëren. Maar elke dag verslinden problemen de nieuwe echtgenoot en hij vindt zijn troost in alcohol. Al snel merken ze dat huiselijk geweld gemeengoed wordt. Mary's geduld en passiviteit, zo gewoon en handig voor iedereen behalve de kleine Andrew, brengt het leven van hun gezin tot een extreem punt - een punt waarop ze een gewaagde beslissing moet nemen.