Like a Dragon: Ishin!
Kyo wordt in de jaren 1860 geplaagd door grootschalige ongelijkheid en één samoerai zal de loop van de geschiedenis veranderen in zijn zoektocht naar gerechtigheid. Pak het zwaard op van Sakamoto Ryoma en reis naar Kyoto om de moordenaar van je vader te vinden, je onschuld te bewijzen en je eer te herstellen. Daarmee maak je een einde aan het samoeraitijdperk en verander je de toekomst van Japan. Trek je zwaard, laad je revolver en sluit je aan bij de revolutie in dit verhitte historische avontuur dat alleen de makers van Yakuza: Like a Dragon kunnen maken.