Light Plasma-pistool
Een eerder Bureau-onderzoek naar buitenaardse wapentechnologie heeft veelbelovende resultaten opgeleverd in de vorm van een prototype light plasma-pistool. Deze is slanker en compacter dan zijn Outsider-voorgangers en vuurt gecomprimeerde plasmabolts af met een sterk verbeterde vuursnelheid. Met dit wapen heb je een streepje voor in de geheime oorlog voor de overleving van de mensheid.