Liftoff: Drone Racing Deluxe Edition
Je ontvangt vier exclusieve skins als je de Liftoff: Drone Racing Deluxe Edition koopt. Pas je drones aan met drie unieke Rotor Riot-skins en toon je voorkeur voor simulaties met de astragon-skin. Word een ervaren dronepiloot in Liftoff: Drone Racing! In deze game begin je een carrière als dronepiloot van de achtertuin tot het professionele circuit, alleen in singleplayer of samen met anderen in de online multiplayer-modus. Dankzij 27 officieel gelicenseerde droneframes en honderden onderdelen en skins van topmerken als Rotor Riot, Armattan en ImmersionRC, kun je je eigen racedrone aanpassen met duizenden combinaties. Maak de drone van je dromen, start je motoren en vlieg door 60 spannende banen in eerstepersoons- of derdepersoonsperspectief en word de beste dronepiloot die er is. Dankzij verschillende spel- en vliegmodi maakt het niet uit of je een professionele dronepiloot bent die ervaring heeft met echte drones, of een groentje dat nog maar net bij het droneracen komt kijken. Geniet van geavanceerde drone-physics, aanbevolen en getest door de beste dronepiloten ter wereld. Het besturen van een drone in Liftoff: Drone Racing is zo realistisch dat je vergeet dat het virtueel is! De spannende campagnemodus neemt je mee door de geschiedenis van droneracen! Met de geoptimaliseerde besturing voor consoles kunnen ervaren piloten verschillende omgevingen verkennen of tegen elkaar racen, terwijl nieuwkomers kunnen oefenen voor ze het veld opgaan. Heb jij het in je om de top te bereiken?