Legacy Pass – Y5S4 – FOR HONOR
Wie zijn de nieuwe bezoekers van Heathmoor? Ontdek wat het tij brengt met de Y5S4 Legacy Pass, die 100 niveaus aan beloningen uit de Y5S4 Battle Pass terugbrengt. Alleen beschikbaar tijdens Y9S4. Deze Legacy Pass bevat de volgende beloningen: - 1 executie (per held) - 1 wapenset (per held) - 1 kenmerk (per held) - 2 gevechtsoutfits (per held) - 2 effecten (inactief/emoji/executie per held) - Verschillende aanpassingselementen - Een speciaal nieuw niveau 101, met alle hierboven genoemde content voor alle helden die sinds Y5S4 zijn uitgebracht - En meer! Als je de Y5S4 Battle Pass al hebt, hoef je de Legacy Pass niet meer te kopen en ga je door waar je was gebleven. De Y5S4 Legacy Pass is verkrijgbaar tot 10 maart 2026 en komt niet in aanmerking voor terugbetaling.