Learning Factory
Learning Factory is een ontspannend automatiseringsspel waarin je de belangrijkste taak in het universum vervult: katten gelukkig maken. Je bent een bescheiden, geniaal wetenschapper die is uitgenodigd om hoofdingenieur te worden van een verlaten fabriek op Mars, bedoeld voor de productie en verkoop van hoogwaardige kattenproducten. De fabriek was opgezet om katten volledig te bestuderen en gelukkig te maken, maar sindsdien is ze verlaten, waardoor katten treurig en met lege pootjes uit de fabriekswinkels verdwijnen. Maar nu heb je de kans om het grote werk voort te zetten van het ontwikkelen van geavanceerde producten voor katten! Volg deze eenvoudige stappen om een wetenschappelijke doorbraak te bereiken: Renoveer de verlaten fabriek op Mars Ontwerp en automatiseer productielijnen Start de productie en verkoop van kattenproducten Verzamel en analyseer data met behulp van machine learning Schaal de productie op en maak de fabriek efficiënter Verwen de katten! Herstel het oude monument Vestig Catopia op Mars! De verkopen in de fabriekswinkels genereren enorme hoeveelheden data, die vervolgens door echte machine learning-modellen worden geanalyseerd om de sleutel te vinden tot het begrijpen van de diepte van de kattengeest. Maak je geen zorgen: verliezen kan hier niet; zorg dat je niet ontmoedigd raakt en blijf nieuwsgierig! Automatiseer, optimaliseer, durf – en vroeg of laat creëer je onvermijdelijk de perfecte fabriek die een prachtige toekomst bouwt voor katten en mensen (en misschien ook voor honden, want die zijn eigenlijk best oké)! Het spel maakt gebruik van echte machine learning-technologieën en voor wie dieper wil duiken zijn er links naar educatief materiaal en een in-game encyclopedie.