LA Cops
"Luister! Deze stad wordt overspoeld door tuig en geteisem dus het is hoog tijd om terug te slaan. Vergeet alle regels en maak op onze manier korte metten met het gespuis. Er zijn heel wat slechteriken daarbuiten dus probeer het niet in je eentje op te knappen. Werk samen en vergeet niet dat in LA Cops je altijd op je maten kunt rekenen". LA Cops is een snelle, actierijke 3D-shooter die zich afspeelt in de criminele onderwereld van LA in de jaren 70 waar jij een stel losgeslagen smerissen aanvoert.