Krijgerpakket
Het Krijgerpakket voegt aan je garderobe vier outfits toe, waar je zo het gevecht mee in kunt. Antiquiteiten zoals het Ridder van Steelport-pantser zijn en blijven stijlvol. Of ga voor een meer gedurfde look met de Amazone-outfit. Breng de samoerai in je naar buiten met de Kabukikrijger-outfit of neem de Intergalactische soldaten-outfit voor een look die niet van deze wereld is.