Kingdom Come: Deliverance - From the Ashes
De eerste DLC voor Kingdom Come: Deliverance introduceert een compleet nieuw avontuur! Je kunt helpen een nieuw dorp vanaf de grond op te bouwen en zelf ervaren wat het is om een nieuwe nederzetting te bouwen. Als nieuwe schout bepaal jij wat er gebouwd moet worden en welke mensen meewerken. Ook moet je ruzies tussen dorpelingen beslechten. Elk gebouw is uniek en heeft zijn eigen upgrades, materiaal en bouwvoorwaarden. Je moet moeilijke beslissingen nemen! Een schout heeft het niet makkelijk, maar hij kan nog steeds lol hebben na een dag hard werken. Maak een rit op een van de nieuwe paarden, speel dobbelspelletjes tegen ervaren gokkers in je nieuwe kroeg, neem het op tegen ervaren vechters in de arena of hang lekker op de bank in je nieuwe huis.